Wszystkie oferowane przez Nas towary są nowe i posiadają półroczną lub roczną gwarancję.
Przed odebraniem przesyłki od kuriera prosimy sprawdzić w jego obecności czy przesyłka nie jest uszkodzona lub czy opakowanie nie było otwierane. Jeśli podczas odbioru towaru od kuriera okaże się, że przesyłka została uszkodzona w trakcie przesyłania, prosimy spisać w jego obecności protokół szkody (ma go przy sobie każdy kurier) i niezwłocznie zawiadomić nas o tym fakcie. Uszkodzony towar prosimy odesłać wraz z kopią otrzymanej faktury i protokołem szkody sporządzonym z kurierem ze szczegółowym opisem przyczyn reklamacji.
Reklamowany towar prosimy wysyłać do Nas wraz z FORMULARZEM REKLAMACJI [do pobrania w tym miejscu]. Wysyłki proszę dokonać na adres ZAMA Sp. z o.o. Sp. k. ul. Jankowskiego 2, 61-248 Poznań.
Nie przyjmujemy żadnych przesyłek wysłanych do Nas za pobraniem.
W przypadku uzasadnionej reklamacji, Kupujący może żądać doprowadzenia produktu do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę lub wymiany produktu na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe (z powodu wyczerpania zapasów). Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny zakupu.
W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub towaru po gwarancji, Kupujący pokrywa koszty naprawy towaru oraz przesyłki zwrotnej.
Kupujący może zrezygnować z zakupionego w esklepie internetowym ZAMA towaru bez podania przyczyny, jeśli w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania towaru zgłosi fakt odstąpienia od umowy.
Okres odstąpienia upływa w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia odbioru towaru czyli w dniu, w którym Państwo weszli w fizyczne posiadanie towarów.
- produkt nie możne nosić śladów użycia ani ni emoże posiadać żadnych uszkodzeń
- produkt musi być dostarczony w stanie komplentnym
- przesyłka musi być dostarczona do ZAMA Sp. z o.o. na koszt kupującego
- Produkt musi być zabezpieczony tak by nie uległ uszkodzeniu w czasie transporu
- nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem