lozo zama
O FIRMIE   kropka    AKTUALNOŚCI   kropka    DOJAZD   kropka    KONTAKT

Maszyny budowlane

Części zamienne

Maszyny używane

Wózki widłowe

Wynajem

Naczepy ciężarowe


wyszukaj w ofercie


Impreza intergracyjna 2016



Za nami kolejny rok, ten była bardzo specjalny bo jesteśmy już z wami 25 lat.
Życzymy wam żeby nadchodzący rok był przynajmniej tak dobry jak 2016.
Z naszymi najbliższymi współpracownikami spędzlilśmy świąteczno-noworoczny czas na dobre...

banner

Oferta › Maszyny budowlane › Zagęszczarki NTC › Walce Tandemowe



Walec tandemowy NTC VT 080H

Waga: 1320 kg
Wymiary: 2140 x 890 x 2370 mm
Częstotliwość: 60 Hz
Siła odśrodkowa: 2x12 kN
Szerokość bębna: 800 mm
Silnik: HATZ diesel o mocy 15,6 kW

Walce tandemowe NTC są przeznaczone do
zagęszczania asfaltu, gruntów spoistych i niespoistych,
a także do zagęszczania gruntów stabilizowanych.
Zalety: hydrostatyczny system napędowy i wibracji,
napęd na oba bębny, pojedyncza dźwignia kontroli
jazdy przód - tył, dwa bębny wibrujące, elektryczna
regulacja ciśnienia zraszania.
Dostępna także wersja z silnikiem benzynowym
Walec tandemowy NTC VT 090H

Waga: 1390 kg
Wymiary: 2140 x 990 x 2370 mm
Częstotliwość: 60 Hz
Siła odśrodkowa: 2x14 kN
Szerokość bębna: 900 mm
Silnik: HATZ diesel o mocy 15,6 kW

Walce tandemowe NTC są przeznaczone do
zagęszczania asfaltu, gruntów spoistych i niespoistych,
a także do zagęszczania gruntów stabilizowanych.
Zalety: hydrostatyczny system napędowy i wibracji,
napęd na oba bębny, pojedyncza dźwignia kontroli
jazdy przód - tył, dwa bębny wibrujące, elektryczna
regulacja ciśnienia zraszania.
Dostępna także wersja z silnikiem benzynowym
Walec tandemowy NTC VT 100H

Waga: 1460 kg
Wymiary: 2150 x 1090 x 2400 mm
Częstotliwość: 60 Hz
Siła odśrodkowa: 2x16 kN
Szerokość bębna: 1000 mm
Silnik: HATZ diesel o mocy 15,6 kW

Walce tandemowe NTC są przeznaczone do
zagęszczania asfaltu, gruntów spoistych i niespoistych,
a także do zagęszczania gruntów stabilizowanych.
Zalety: hydrostatyczny system napędowy i wibracji,
napęd na oba bębny, pojedyncza dźwignia kontroli
jazdy przód - tył, dwa bębny wibrujące, elektryczna
regulacja ciśnienia zraszania.
Dostępna także wersja z silnikiem benzynowym
logo zama
• polityka cookies     • dojazd     • kontakt